Ruszyło końcowe głosowanie nad propozycjami limitowanej serii biletów z wizerunkami obiektów - ikon metropolii. W finałowej dwunastce jest też Radiostacja w Gliwicach. Chcesz, żeby trafiła na bilety? Zagłosuj do 20 kwietnia.


W konkursie „Bileciki do kontroli” wystartowało 41 obiektów. Zostały wytypowane przez urzędy miast i gmin, które należą do Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii. Do dalszego etapu trafiły propozycje, które dostały najwięcej głosów w internetowym plebiscycie.

Głosowanie zakończyło się 30 marca. Internautom najbardziej spodobała się propozycja Mikołowa. Rynek w tym mieście otrzymał ponad tysiąc głosów. 

Z dobrym wynikiem, obok Radiostacji w Gliwicach, plebiscyt zakończyły również:  zamek w Będzinie, zabytkowy tramwaj w Bytomiu, Pałac Kultury Zagłębia w Dąbrowie Górniczej, hala Spodek w Katowicach, wielki piec huty Pokój w Rudzie Śląskiej, Kopiec Wyzwolenia w Piekarach Śląskich, pomnik Jana Kiepury z Sosnowcu, Pałac Kawalera w Świerklańcu, Sztolnia Czarnego Pstrąga w Tarnowskich Górach oraz Żyrafa w Tychach. 

9 kwietnia na Facebooku metropolii (http://www.facebook.com/metropoliagzm/) ruszyło głosowanie nad wzorami biletów ze wkomponowanymi wizerunkami obiektów. Teraz tylko 6 wybranych, najpopularniejszych, trafi do drukarni. 

Głosowanie potrwa do 20 kwietnia, godziny 10.00.

Bilety zaprojektowała firma Kava Studio z Katowic. Limitowana seria pojawi się w sprzedaży latem. 

W naszej galerii pokazujemy propozycje. 

Galeria

wstecz

Komentarze (0) Skomentuj