Ruszyło końcowe głosowanie nad propozycjami limitowanej serii biletów z wizerunkami obiektów - ikon metropolii. W finałowej dwunastce jest też Radiostacja w Gliwicach. Chcesz, żeby trafiła na bilety? Zagłosuj do 20 kwietnia.
W konkursie „Bileciki do kontroli” wystartowało 41 obiektów. Zostały
wytypowane przez urzędy miast i gmin, które należą do Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii. Do dalszego etapu trafiły propozycje, które
dostały najwięcej głosów w internetowym plebiscycie.
Głosowanie
zakończyło się 30 marca. Internautom najbardziej spodobała się
propozycja Mikołowa. Rynek w tym mieście otrzymał ponad tysiąc głosów.
Z
dobrym wynikiem, obok Radiostacji w Gliwicach, plebiscyt zakończyły
również: zamek w Będzinie, zabytkowy tramwaj w Bytomiu, Pałac Kultury
Zagłębia w Dąbrowie Górniczej, hala Spodek w Katowicach, wielki piec
huty Pokój w Rudzie Śląskiej, Kopiec Wyzwolenia w Piekarach Śląskich,
pomnik Jana Kiepury z Sosnowcu, Pałac Kawalera w Świerklańcu, Sztolnia
Czarnego Pstrąga w Tarnowskich Górach oraz Żyrafa w Tychach.
9 kwietnia na Facebooku metropolii (http://www.facebook.com/metropoliagzm/) ruszyło głosowanie nad wzorami biletów ze wkomponowanymi wizerunkami obiektów. Teraz tylko 6 wybranych, najpopularniejszych, trafi do drukarni.
9 kwietnia na Facebooku metropolii (http://www.facebook.com/metropoliagzm/) ruszyło głosowanie nad wzorami biletów ze wkomponowanymi wizerunkami obiektów. Teraz tylko 6 wybranych, najpopularniejszych, trafi do drukarni.
Głosowanie potrwa do 20 kwietnia, godziny 10.00.
Bilety zaprojektowała firma Kava Studio z Katowic. Limitowana seria pojawi się w sprzedaży latem.
Bilety zaprojektowała firma Kava Studio z Katowic. Limitowana seria pojawi się w sprzedaży latem.
W naszej galerii pokazujemy propozycje.
Komentarze (0) Skomentuj