Klienci Credit Agricole w Gliwicach od kilku miesięcy korzystają z placówki bez obsługi gotówkowej. Zamiast kas są w niej urządzenia samoobsługowe. A doradcy mają więcej czasu na rozmowę z klientem. Uczą także jak bezpiecznie korzystać z bankowości internetowej i mobilnej tego banku.

Nowoczesna placówka Credit Agricole mieści się w samym sercu Gliwic, przy ul. Zwycięstwa 8. Nie ma w niej kas, a doradcy nie przyjmują, ani nie wypłacają gotówki. Klienci mogą to zrobić samodzielnie w strefie samoobsługowej – we wpłatomatach i bankomatach. Pracownicy oddziału mają więcej czasu na załatwianie bardziej skomplikowanych spraw klientów i przygotowywanie dla nich indywidualnie dopasowanej oferty. Uczą także klientów bezpiecznego korzystania z narzędzi bankowości elektronicznej i mobilnej.


-To kolejny etap budowania nowoczesnej bankowości w Polsce i odpowiedź na zmiany w sposobie korzystania z finansów przez klientów banków. Coraz więcej osób aktywnie korzysta z bezgotówkowych form płatności, a proste operacje bankowe wykonuje samodzielnie. Chcemy więc zaoferować wartość, jakiej nie da się przenieść do internetu, czyli rozmowę twarzą w twarz z doświadczonym doradcą, który potrafi rozpoznać potrzeby klienta i znaleźć dla niego najlepsze rozwiązania– wyjaśnia Karol Kłujszo, dyrektor Zespołu Placówek Bankowych w Gliwicach.


W IV kw. 2018 r. z bankowości elektronicznej aktywnie korzystało 17,2 mln osób, tymczasem w podobnym okresie 2019 r. było to 18,3 mln użytkowników. Wciąż jednak wiele osób nie korzysta z nowoczesnych narzędzi, takich jak aplikacje mobilne, z obawy przed ich skomplikowaną obsługą, albo z powodu braku zaufania do bezpieczeństwa operacji wykonywanych samodzielnie. Dlatego, w nowej placówce Credit Agricole doradcy zostali wyposażeni w tablety, na których pokażą klientom funkcjonalności serwisów i wyjaśnią krok po kroku, jak wykonywać poszczególne operacje.


 -Jesteśmy bankiem w 100% cyfrowym i w 100% ludzkim. Mamy jedną z najlepiej ocenianych w Polsce bankowych aplikacji mobilnych i jedną z najszerszych na rynku ofert obsługiwanych płatności mobilnych. A równocześnie nasi doradcy potrafią słuchać i nawiązywać głębokie i długotrwałe relacje ze swoimi klientami. Klienci naprawdę to doceniają – dodaje Karol Kłujszo.


Wcześniej, przy ul. Zwycięstwa 8, bank również obsługiwał klientów. Odbywało się to jednak w tradycyjnym systemie, gdzie doradcy zajmowali się wpłatami, wypłatami gotówki. A przez to mieli mniej czasu na uważną rozmowę z klientami.


- Myślę, że nasi klienci pozytywnie przyjęli tę zmianę. To już kolejna w Polsce taka nasza placówka i wiemy, że podoba się klientom– przekonuje Karol Kłujszo. – Zapraszamy do nas. Można po prostu zajrzeć lub umówi

się wcześniej na spotkanie poprzez aplikację Booksy lub naszą stronęwww.credit-agricole.pl.


Bank podkreśla, że bardzo dba o bezpieczeństwo pracowników i klientów w placówce. Nad stanowiskami doradców znajdują się przesłony antywirusowe z plexi. Placówki wyposażone są w maseczki, płyny dezynfekujące.


-Jeszcze w marcu wprowadziliśmy w banku nowe standardy i zasady obsługi. Chcę podziękować klientom za wyrozumiałość i za to, że pomagają nam dbać o zdrowie nas wszystkich– dodaje Karol Kłujszo.


Placówka bezgotówkowa, to kolejna nowość wdrożona w tym roku przez Credit Agricole. W styczniu bank, jako jeden z pierwszych na rynku, uruchomił specjalną aplikację do samodzielnego zakładania rachunków bankowych: CA24 Otwórz Konto. W kwietniu bank umożliwił klientom korzystanie z systemów płatności Fitbit Pay i Garmin Pay, dołączając je do uruchomionych wcześniej Apple Pay i Google Pay. W ten sposób Credit Agricole oferuje swoim klientom jeden z największych na rynku wachlarzy płatności mobilnych.


Warto dodać, że od stycznia we wszystkich placówkach Credit Agricole, a także w Contact Center banku, niesłyszący klienci mogą porozumiewać się z obsługą przy pomocy systemu zdalnego tłumaczenia języka migowego Migam. W 10 placówkach w największych miastach Polski zainstalowane zostały także pętle indukcyjne, ułatwiające kontakt z doradcą osobom korzystającym z aparatów słuchowych. 


Materiał partnera

Galeria

wstecz

Komentarze (0) Skomentuj

Akceptuję
Akceptując cookies, wyrażają Państwo zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych.Administratorem danych osobowych użytkowników strony: https://www.nowiny.gliwice.pl są „Nowiny Gliwickie” Spółka z o.o. zwanym dalej NG.

Każda osoba fizyczna ma prawo do pozyskania informacji, czy i jakie jej dane są przetwarzane przez NG (https://www.nowiny.gliwice.pl/polityka-prywatnosci),jak również ma prawo dostępu do swoich danych oraz żądania ich sprostowania, usunięcia lubograniczenia przetwarzania. Nadto osoba ta ma prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, prawo do ich przenoszenia oraz cofnięcia udzielonej zgody, które będzie skutkować w momencie otrzymania przez NG stosownego oświadczenia.Mają Państwo prawo dostępu do swoich danych, kontaktując się z Administratorem Danych Osobowych NG poprzez adres e-mail rodo@nowiny.gliwice.pl lub za pomocą formularza kontaktowego nastronie: https://www.nowiny.gliwice.pl/redakcja-kontakt"